Kiedyś polskie browary wprowadziły piwa bezalkoholowe, żeby reklamować swoje produkty w mediach. Okazało się to
Kiedyś polskie browary wprowadziły piwa bezalkoholowe, żeby reklamować swoje produkty w mediach. Okazało się to
9 maja br., w ramach ogólnopolskiego cyklu wydarzeń edukacyjnych Moc spotkań, w Centrum Stocznia Gdańska,
Smart food czyli jedzenie z głową, to jeden z najnowszych trendów kuchni roślinnej. Nie odnosi
Jesteśmy czwartym krajem w Europie o najwyższym jej spożyciu. Średnio Polak parzy rocznie napar z
Nie ulega wątpliwości, że odpowiedni styl życia rodziców, w tym prawidłowe odżywianie stanowią wzorzec dla
Polska Izba Żywności Ekologicznej ruszyła z kampanią Jemy eko. Akcja ma promować konsumpcję i produkcję ekologicznej
Polacy mieszkający w dużych miastach coraz chętniej wychodzą do lokali, żeby zjeść. Okazją stają się spotkania